دلم هوای خودم را کرده است ...

*AsHeGhAnE-عاشقانه*

...بزرگترین و برترین وبلاگ عشقولانه...

دلم هوای خودم را کرده است ...

دلم هوای خودم را کرده است ...



این روزها

بیشتر از هر زمانی

دوست دارم خودم باشم !!

دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم

و نه هراس از دست دادن را .....

هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد

دلم هوای خودم را کرده است ...

همین...




برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید



آهسته بیا

چیزی هم ننویس


نظر هم نگذار


همان که بخوانی بس است


من به بی محلی آدمها عادت دارم












خدایا

ماهت رو به اتمام است و گناهانم رو به ازدیاد!!


در این ساعات پایان میهمانی


میهمان جامانده‌ات را با غفران و بخششت بنواز
....





[ سه شنبه 25 دی 1392برچسب:دلم هوای خودم را کرده است ,,,, ] [ 3:10 PM ] [ sajad faghihnia ] [ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه