تنهام

*AsHeGhAnE-عاشقانه*

...بزرگترین و برترین وبلاگ عشقولانه...

تنهام

 

یه روز بهم گفت: 

«می‌خوام باهات دوست باشم؛آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»


بهش لبخند زدم و گفتم: 


«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»


یه روز دیگه بهم گفت: 


«می‌خوام تا ابدباهات بمونم؛ آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»


بهش لبخند زدم و گفتم: 


«آره می‌دونم فكر خوبیه.من هم خیلی تنهام»


یه روز دیگه گفت: 


«می‌خوام برم یه جای دور، جایی كه هیچ مزاحمی نباشه


بعد كه همه چیز روبراه شد تو هم بیا آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»


بهش لبخند زدم و گفتم: 


«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»


یه روز تو نامه‌ش نوشت: 


«من اینجا یه دوست پیدا كردم آخه می‌دونی؟من اینجا خیلی تنهام»


براش یه لبخند كشیدم وزیرش نوشتم: 


«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»


یه روز یه نامه نوشت و توش نوشت:


«من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی كنم آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»


براش یه لبخند كشیدم و زیرش نوشتم: 


«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»


حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم


و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که نمی دونه 


(من هنوز هم خیلی تنهام)

(نظر فراموش نشه)



[ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:تنهام,تنهام,تنهام,تنهام,تنهام,تنهام,تنهام,تنهام,تنهام,تنهام,تنهام,تنهام,, ] [ 10:43 PM ] [ sajad faghihnia ] [ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه