عاشقانه و رومانتیک

*AsHeGhAnE-عاشقانه*

...بزرگترین و برترین وبلاگ عشقولانه...

عاشقانه و رومانتیک

آفرین باد بر مرگ ، آفرین باد بر مرگ که با دست های سیاهش تو را خواهد کشت :“تنهایی”


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دست بر شانه هایم میزنی تا “تنهایی” م را بتکانی ، به چه می اندیشی ؟ تکاندن برف از روی شانه آدم برفی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بس که دیوار دلم کوتاه است ، هرکه از کوچه “تنهایی” ما می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده ، سرکی می کشد و می گذرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است ، بی تو دنیای من ای دوست پر از “تنهایی” است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت ، خواست “تنهایی” ما را به رخ ما بکشد ، طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

در حسرت دیدار تو ام گفتم تا بدانی / از من تا تو صد سال راه است و جدایی / حال شب است و غم و “تنهایی” / افسوس که نیست برایمان هیچ راه وصالی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وفای اشک را نازم که در شبهای “تنهایی” ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست ، ساختم با درد“تنهایی” مگر تقدیر چیست ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران ، تو به اندازه “تنهایی” من شاد بمان
 
اس ام اس های عاشقانه جدید

اس ام اس     عاشقانه مهر ماه
تمام دردهای دنیا را نردبان کنی، دستت به سقف دلتنگی من نمیرسد

________________________

پس از مرگم بیا ای خوش نگارم، بیا با جمع خوبان بر مزارم، کمر خم کن ببوس سنگ مزارم، که من در زیر خاک در انتظارم

________________________


همه نازند تو عزیز، همه لوسن تو ملوس، همه شیرین تو شکر، همه قندون تو عسل



________________________


کاش قلبم درد پنهانی نداشت / چهره ام هرگز پریشانی نداشت / کاش میشد را سخت عشق را / بی خطر پیمود و قربانی نداشت

________________________


عشق در دل ما پایدار است / محبت در چشمانت آشکار است / چشمانت همچون ماه ندارد همتا / افسوس که در آزمایش وفای ما کردی خطا

________________________


آخر ای دوست نخواهی پرسید که دل از دوری رویت چه کشید؟ سوخت در آتش و خاکستر شد وعده های تو بدادش نرسید

________________________


تو را چون موج دریا دوست دارم / تو را چون عطر گلها دوست دارم / بخند ای غنچه ی گلزار هستی / که م خندیدنت را دوست دارم

________________________


گل فرستادم تو بو کن، اگر رفتم تو با گل گفتگو کن / اگر مردم فدای تار مویت، اگر ماندم، که باز آیم به سویت

________________________

تو ای زیباترین نیلوفر من، بخوان غم را تو از چشم تر من / بدان این روی زرد از دوری توست، که سر بیرون زد از خاکستر من

________________________


عاشقم کردی و گفتی که عاشقان دیوانه اند / عاقبت عاشق شدی، دیدی که خود دیوانه ای؟!؟

________________________


بیا اینجا صداقت میفروشم / برای تو محبت میفروشم / بیا بهر نگاهی از تو ای دوست / دلم را زیر قیمت به تو عاشق ترینم میفروشم

________________________


ابر بارنده به دریا گفت: من نبارم تو کجا دریائی؟، دریا در دلش خنده کنان گفت: که ای ابر بارنده تو خودت از مایی
 
سری جدید اس ام اس های عاشقانه و رومانتیک


 

 

باید آهسته نوشت

با دلی خسته نوشت

گرم و پر رنگ نوشت

روی هر سنگ نوشت

تا بدانند همه که اگر دوست نباشد ، دل نیست !!!!!!!!

________________________

اگه عاشقی همش کار دله!

پس چرا من همه اش

فکرم

ذهنم

هوشم

حواسم

پیش توست ؟



________________________

حالا که قرار نیست دیگر حوا ی من باشی


.


.


.


به چه امیدی آدم شوم

________________________

آنقدر دور شده ای که

چشمانم حتی خواب آمدنت را هم نمی بینند

!

________________________

باور کن آن “میم” مالکیتی که به آخر اسمم اضافه میکردی

بزرگترین و زیباترین عاشقانه ای بود که شنیده ام

________________________

عمقِ چشم‌هات

قصه‌ی هزار و یک‌شبِ یلداست

تمام نمی‌شود هر چه می‌خوانم

________________________

کار سختی‌ستْ دوست نداشتنِ تو

باید برای خودم

کار دیگری دست و پا کنم

________________________

از ابتدای آن روز که شامگاهش باران بر گونه های تو بارید من گمشده ام….

________________________

طوری که دل تــــــو خواست باشم، نشدم


دلخواه دل تــــنــگ خـــــــــــودم هم نشدم


حـــوا تــو بــه خــانــه بـــهشـــتی بــــــرگرد


مـــــــن هـــم مـــتاسفم کـــه آدم نـــشدم

________________________

بگذار دیوانه صدایم کنند!

بگذار بگویند مجنون!

فرقی نمی کند!

من تمام هویت خود را

از زمانی که اسمم را دیگر صدا نزدی

از یاد برده ام!

________________________

من هنوز در انتظار این هستم

که تو از “هرگز” خود بازگردی

________________________

نگاه تو سیب است


و من نیوتنی بیچاره


بی خواب از کشف جاذبه

________________________

نکند قاصدکی را که برایم فرستادی بازیچه دست کودکی بازیگوش شده که اینچنین دل تنگم بی خبر مانده؟

________________________

قلبم آسمون میشه به شوق خوابیدن ستاره ی وجودت

کاش از میون همه ی ستاره ها سهیل نشی !

________________________

بمان با من که من بی تو صدایی خسته در بادم / در این اندوه بی پایان بمان تنها تو در یادم

بلور اشکهای من همان آغازییست / مرور خاطرات من عجب تکرار زیباییست . . .

________________________

عشق یعنی پاک ماندن در فساد ، آب ماندن در دمای انجماد

در حقیقت یعنی سادگی در کمال برتری افتادگی . . .

________________________

خدایا هر که با من آشنا شد دو روزی دید و زود از من جدا شد

نمی دانم از اول بی وفا بود و یا نازش کشیدم بی وفا شد . . .

________________________

تاج من بر سرم نیست ، تاج من در قلب من جای دارد

تاجی که به ندرت پادشاهی را از آن بهره داده اند

تاج من ، عشق توست که بر دل دارم . . .

________________________

نمی دانم چه تاثیری است در عشق که بیمارش به صحبت نیست مایل . . .

________________________

یوسف مصر اگر مشتریش دید و خرید ، دیده نادیده خرید

 



مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه