جدیدترین اس ام اس های سرکاری و ناب

*AsHeGhAnE-عاشقانه*

...بزرگترین و برترین وبلاگ عشقولانه...

جدیدترین اس ام اس های سرکاری و ناب

اس ام اس های سرکاری و خنده دار جدید

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به U فکر میکردم، تمام فکر و ذهنم مشغوله U بود، امشب هم میخوام به Z. Y. W. V. فکر کنم

 

اس ام اس رسید، عمو قلی دید، هیشکی ندید، میرزا خندید، گربه پرید؟ آقا مجید آهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید، این خبر سرکاری بید، رفت و خوابید

 

میدونی من دوست دارم من عاشقتم میمیرم برات عزیزمی میبوسمت... چندتا میم داره؟

 

اگه یه روزی فکر کردی که یه نفر هر جا میری دنبالته و هر مشکلی واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون من نیستم!

 

راه رفتنت آخرشه، خونت چقدر قشنگه، ناقلا شنا کردنم که بلدی! رفتارت منو کشته چقدر با متانت و صبوری خیلی بلایی لاک پشت

 

شرمنده که اس ام اس خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!

 

سیب، هلو، موز، آناناس، پرتغال... این همه میوه... تو چرا شبیه شلغم شدی؟

 

پیامک میدهد یارم همیشه،  پیامک خوندنه کارم همیشه،  به هر مجلس به هر محفل به هر جا،  بود این کار و این بارم همیشه!!!

 

زمونه آی زمونه وای زمونه،  عزیزم دلبرم ابرو کمونه،  میون لبرا خوشگل ترینه،  ولی از مو مخواد ماشین و خونه!!!



مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه