راز

*AsHeGhAnE-عاشقانه*

...بزرگترین و برترین وبلاگ عشقولانه...

راز

هر شب یاد میکنم نام تو را 
  در نگاه تاریکیهایم
یاد میکنم عشق را .. عشق تو
  چون تنها تویی در دنیایم
دنیایی که از سنگینی نگاهت برایم ساختی
  ساختی تا همیشه اسیر تو باشم
ساختی تا هر چه می نویسم و می خوانم و میدانم
  تنها اسم تو باشد 
اسمی که بر روی قلبم با مداد آتشین نوشتی
  نوشتی ... که تا ابد عاشق تو باشم
  حال تنها تویی در نگاهم 
  هر چه می نویسم اسم توست
..هر چه می خوانم تنها تویی
  زندگی زیباست 
اما بی تو دیگر زیبایی وجود ندارد
که با آن بتوانم زندگی را طی کنم
  تنها میتوانم بگویم
  بی تو هرگز
چون در رویاهایم تنها تویی

  ...دوستت دارم
دوستت دارم چون دوست داشتم 
  اشکهایت را
که با آنها رودخانه ی عشق را بسازم
  که تا ابد باشد 
  باشد که وقتی که مجنون شدم 
تنها آن بود که من را زندگی میبخشید



مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه